مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-01سياسي

مقاومت مردم نطنز نتیجه داد/ پروژه بن_بروجن نباید عامل اختلاف مردم دو استان شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در هفته ای که گذشت اخباری از مسائل سراسر کشور و فعالیت دانشجویان منتشر شد که در این گزارش مهمترین این اخبار را مرور می کنیم.

- در هفته ای که گذشت اخباری از مسائل سراسر کشور و فعالیت دانشجویان در دانشگاه ها منتشر شد که در این گزارش مهمترین این اخبار را مرور می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، در هفته ای که گذشت اخباری از مسائل سراسر کشور و فعالیت دانشجویان منتشر شد که در این گزارش مهمترین این اخبار را مرور می کنیم.

اثر کمتر از 15 درصد تغییر نوع بارش بر منابع آب اصفهان/ دلیل اصلی عدم توازن میان مصارف و برداشت ها چهل و هشتمین برنامه دادستان با موضوع بررسی چالش های حکمرانی آب در حوضه زاینده رود با حضور سجاد انتشاری کارشناس مسائل آب و دبیر کارگروه استانی احیای زاینده رود برگزار شد.

سجاد انتشاری کارشناس مسائل آب و دبیر کارگروه استانی احیای زاینده رود در این برنامه گفت: دولت، با شفاف سازی برداشت ها از زاینده رود و تدبیر در خصوص پروژه بن_بروجن از اختلاف میان مردم استان های اصفهان و چهارمحال بختیاری چلوگیری کند.

بیشتر بخوانید:گام اول؛ شفافیت برداشت ها از زاینده رود/ پروژه بن_بروجن نباید عامل اختلاف مردم دو استان شود   پل خلیج فارس تا سه سال و نیم دیگر به بهرداری می سد علی رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردم نطنز نتیجه داد/ پروژه بن_بروجن نباید عامل اختلاف مردم دو استان شود

مقاومت مردم نطنز نتیجه داد/ پروژه بن_بروجن نباید عامل اختلاف مردم دو استان شود