مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-04بين الملل

کم نمیشه! (گفت و شنود)


چرا روزنامه های زنجیره ای مدعی اصلاحات در ماجرای فساد 3 میلیارد دلاری یک شرکت چای که دولت رییسی با آن برخورد قاطع کرده است، به جای تشکر از رییسی به او حمله می کنند؟! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: یک سؤال! اگر دزدی دست به سرقت بزند و پلیس او را دستگیر کند، باید به دزد اعتراض کرد یا به پلیس؟! که دزد را دستگیر کرده و جلوی دزدی او را گرفته است؟! گفتم: این چه سؤالی است؟! خُب ننه قمر هم عقلش می رسد و می داند که باید از پلیس تشکر کرد.

   گفت: پس چرا روزنامه های زنجیره ای مدعی اصلاحات در ماجرای فساد 3 میلیارد دلاری یک شرکت چای که دولت رییسی با آن برخورد قاطع کرده است، به جای تشکر از رییسی به او حمله می کنند؟! گفتم: ای عوام! دولت تحت حمایت این جماعت نه فقط با فساد برخوردی نمی کرد بلکه برخورد قضایی با برخی از مفسدان را هم خط قرمز خود می دانست.

گفت: پس سؤال دقیق تر این است که چرا در آن موارد که باید داد می زدند و اعتراض می کردند، زبان به کام و قلم به نیام کشیده بودند و حالا در دولت رییسی که بدون ملاحظه با مفسدان برخورد می کند به جای تشکر و قدردانی، اعتراض می کنند؟! گفتم: یارو به رفیقش می گفت؛ به اندازه اقیانوس دوستت ندارم چون بالاخره تموم میشه! به اندازه خورشید هم دوستت ندارم، چون غروب می کنه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم نمیشه! (گفت و شنود)

کم نمیشه! (گفت و شنود)