مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 18:502023-11-28بين الملل

پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم


رییس جمهور روسیه با بیان اینکه این کشور راه کسانی را که مدعی سلطه بر جهان هستند مسدود کرده است، گفت: ما برای آزادی کل جهان می جنگیم.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: اسپوتنیک امروز اعلام کرد: ولادیمیر پوتین روز سه شنبه در سخنانی در نشست کلیسای جامع جهانی مردم روسیه افزود: همانطور که بارها در تاریخ اتفاق افتاده است، روسیه راه کسانی را که امروز ادعای سلطه بر جهان و انحصار آنها را دارند مسدود کرده است.

رییس جمهور روسیه با بیان اینکه روسیه اکنون در خط مقدم ایجاد نظم جهانی عادلانه تر است، افزود: ما اکنون برای آزادی نه تنها روسیه، بلکه برای تمام جهان مبارزه می کنیم.

هرگونه مداخله خارجی را اقدامی تهاجمی محسوب می کنیم پوتین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسکو هرگونه مداخله خارجی را اقدامی تهاجمی علیه روسیه می داند و بر این اساس به آن پاسخ خواهد داد.

رییس جمهور روسیه ادامه داد: ما هرگونه مداخله یا اقدام تحریک آمیز خارجی با هدف ایجاد درگیری و مناقشه بین قومیتی و بین مذهبی را اقدامی تهاجمی علیه روسیه، به عنوان تلاشی برای به چالش کشیدن روسیه از طریق افزایش تروریسم و افراط گرایی، به عنوان ابزاری برای مبارزه با روسیه می دانیم، و بر این اساس به این اقدامات واکنش مناسب خواهیم داست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم

پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم