مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-03اقتصادي

کنسرت رفتن در ایران چقدر آب می خورد؟


فروش بلیت های کنسرت 800 هزارتومانی در ایران، رفته رفته کنسرت رفتن را به یک تفریح لوکس تبدیل می کند و با این سیر افزایش قیمت غیر منطقی ناخودآگاه قشرهای مختلف جامعه از این شادی جمعی محروم خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسیقی یکی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی انسان هاست و بر اساس تحقیقات می تواند تا 20 درصد احساس شادی و نشاط را در انسان افزایش دهد.

این احساس شادی با قرار گرفتن در فضای کنسرت، تأثیرات بیشتری مانند افزایش طول عمر انسان را به همراه خواهد داشت اما به راستی هر کدام از ما ایرانی ها در طول یک سال چند بار می توانیم به کنسرت برویم و از این شادی بهره مند شویم؟ برگزاری کنسرت در بسیاری از جوامع امری رایج به شمار می رود و سالانه هنرمندان مطرح موسیقی در فصول مختلف سال در فستیوال ها و یا تورهای کنسرت خود روی صحنه می روند؛ بدین ترتیب مردم می توانند با حضور در این کنسرت ها اوقات خوشی را تجربه کنند.

تفاوتی ندارد که ژانر انتخابی مخاطبان کنسرت چیست؟ مسئله این است که هر کدام از آنها بر اساس سلیقه و بودجه خود، حضور در یک کنسرت را انتخاب کرده اند تا بدین ترتیب بتوانند ساعاتی را از روزمرگی فاصله بگیرند؛ انرژی خود را تخلیه کنند و یا اینکه حتی در آرامش به یک رسیتال پیانو گوش بسپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت رفتن در ایران چقدر آب می خورد؟

کنسرت رفتن در ایران چقدر آب می خورد؟