مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-27سياسي

خدمات این مرکز مشاوره و روانشناسی، جهادی و رایگان است


مرکز مشاوره خدمات مهر کامیاران که توسط یک تیم متخصص و جهادی مشاوره ای و روانشناسی اداره می شود به گروه های مختلف جامعه خدمات رایگان ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامیاران، فریده مارابی یکی از بانوان بسیجی و جهادگر کامیارانی است که در یک مرکز مشاوره و روانشناسی و با استفاده از متخصصان جهادگر زمینه را برای ارائه خدمات رایگان به مردم فراهم کرده است.

این بانوی کردستانی در تلاش است تا با برگزاری کارگاه های مختلف، ضمن ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری، در کاهش آسیب های اجتماعی ایفای نقش کند.

وی معتقد است، طرح مرکز مشاوره خانواده مهر کامیاران به دنبال مشاوره صحیح اسلامی و دینی است، این مرکز با شناسایی و توانمندسازی مشاوران و روانشناسان متعهد و کارآمد، علاوه بر اینکه در تلاش است به افراد نیازمند در خصوص مشاوره و روانشناسی ارائه خدمات دهد، سعی داشته در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی گام مهم و مثمرثمری بردارد.

تمام خدمات ارائه شده در این مرکز مشاوره کاملا جهادی و رایگان و به صورت گروهی و فردی در حال انجام است.

تیم متخصص، جوان و توانمندی که در مرکز مشاوره خانواده مهر کامیاران مشغول به فعالیت هستند، متشکل از روانشناسان، مشاوران معلمین کارآمد، مجرب و ماهر و دغدغه مند در امر مشاوره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات این مرکز مشاوره و روانشناسی، جهادی و رایگان است

خدمات این مرکز مشاوره و روانشناسی، جهادی و رایگان است