مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-20سياسي

موسوی لارگانی: افزایش مالیات بر ارزش افزوده به معنای دست کردن در جیب مردم است


نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان یعنی ما دست در جیب مردم کرده و از یک جیب آنها پول برداشته و به جیب دیگر آنها پول بریزیم.

- نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان یعنی ما دست در جیب مردم کرده و از یک جیب آنها پول برداشته و به جیب دیگر آنها پول بریزیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات لایحه اصلاحی بودجه سال 1403 بیان کرد: بر اساس شعار سال باید هم تورم مهار شود و هم رشد تولید را شاهد باشیم اما با این بودجه به این دو هدف نمی رسیم.

افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده یعنی ما از یک جیب مردم پول برداریم و به جیب دیگر آنها پول بریزیم.

دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده را پیش بینی کرده و نامی از خانواده شهدا آورده است.

مگر خانواده شهدا چقدر پول دریافت می کنند که اکنون می خواهید این بار را بر دوش آنها بگذارید؟ وی در ادامه اظهار کرد: در بحث خرید تضمینی گندم نیز گفته شده دولت 80 درصد خرید تضمینی را انجام دهد 20 درصد مابقی را چه کسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لارگانی: افزایش مالیات بر ارزش افزوده به معنای دست کردن در جیب مردم است

موسوی لارگانی: افزایش مالیات بر ارزش افزوده به معنای دست کردن در جیب مردم است