مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-02بين الملل

موساد: مذاکرات تمدید آتش بس در غزه شکست خورد


در حالیکه خبرگزاری رویترز از حضور تیم موساد درقطر برای ادامه مذاکرات درباره تمدید آتش بس در غزه خبر داد، یک رسانه عبری شکست این مذاکرات و دستور به موساد برای بازگشت را اعلام کرد.

- در حالیکه خبرگزاری رویترز از حضور تیم موساد درقطر برای ادامه مذاکرات درباره تمدید آتش بس در غزه خبر داد، یک رسانه عبری شکست این مذاکرات و دستور به موساد برای بازگشت را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جروزالم پست نوشت: موساد می گوید که تیم مذاکره کننده ای که در قطر حضور داشتند، با به بن بست رسیدن مذاکره در مورد تمدید آتش بس، دستور بازگشت را دریافت کرده است.

در بیانیه نادر دفتر نتانیاهو که از طرف سازمان جاسوسی موساد منتشر شد، آمده است: با توجه به بن بست مذاکرات و پیروی از دستورالعمل های نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، دیوید بارنیا، رییس موساد به تیم مذاکره کننده در دوحه دستور داد بازگردند .

در این بیانیه ادعا شده است: گروه حماس به تعهدات خود بر اساس توافقنامه که شامل آزادی همه زنان و کودکانی که در لیست ارائه شده به حماس که مجوز آن را داده بود، عمل نکرد.

رییس موساد از رییس سیا، وزیر اطلاعات مصر، نخست وزیر قطر به خاطر مشارکت و تلاش های میانجی گری عظیمی که منجر به آزادی 84 زن و کودک از غزه و 24 شهروند خارجی شد، تشکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موساد: مذاکرات تمدید آتش بس در غزه شکست خورد

موساد: مذاکرات تمدید آتش بس در غزه شکست خورد