مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:312023-12-02حوادث

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: باند اراذل و اوباش مسلح در شهرستان سلماس متلاشی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از پایان شرارت اعضای باند اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار در سلماس خبر داد.

  وی با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس برای دستگیری 7 نفر از  اعضای باند اراذل و اوباش سابقه دار در سلماس، در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی با  اقدام اطلاعاتی، اعضای باند اراذل و اوباشی که سابقه جرایم متعدد و  نیز ایجاد رعب و وحشت توام با قدرت نمایی همراه با سلاح، تهدید شهروندان، شرارت و .

  را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری اعضای این باند بیان کرد: شب گذشته ماموران انتظامی طی یک عملیات  ضربتی برای دستگیری این اوباش سابقه دار وارد عمل شدند که در جریان این عملیات و درگیری مسلحانه میان پلیس و اوباش،  3 نفر از  اعضای این باند مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند و 3 نفر نیز جان باختند.

وی با اشاره به کشف سلاح در این عملیات گفت: یکی دیگر از اعضای این باند 7 نفره اراذل و اوباش سابقه دار و مسلح نیز دستگیر شد.

سردار جهانبخش ادامه داد: پیرو تاکیدات سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش،  بار دیگر اعلام می کنیم فرصت جولان به  اوباش شرور را نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: باند اراذل و اوباش مسلح در شهرستان سلماس متلاشی شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: باند اراذل و اوباش مسلح در شهرستان سلماس متلاشی شد