مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-12سياسي

ماموران پلیس برای امنیت مردم، در مقابل شیادان و مزدوران ایستاده اند


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه شهدا راه ارزش های الهی است و خدمت به اسلام، مردم و دفاع از حریم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است که بنا به تعبیر حاج قاسم عزیز، - ایسنا/خوزستان نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه شهدا راه ارزش های الهی است و خدمت به اسلام، مردم و دفاع از حریم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است که بنا به تعبیر حاج قاسم عزیز، حرم خدا است.

آیت الله محسن حیدری امروز (21 آذرماه) در یادواره شهدای انتظامی شهرستان شادگان اظهار کرد: محفل جهاد، مبارزه، شهادت و این ارزش های گرانقدر اسلام است، عزت، کرامت، پیشرفت و خوشنامی ما که در سایه گمنامی حاصل می شود به برکت تعالیم اهل بیت است و آنان هستند که راه الهی را نشان ما دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس، وی با بیان اینکه خداوند جهاد را واجب کرده تا اسلام عزت پیدا کند، افزود: امام علی(ع) فرمود جهاد دری است از درهای ویژه بهشت است که نصیب همه کس نمی شود و نصیب خاصه اولیا خدا می شود و هر کس جهاد را ترک کند جز ذلت و خواری، نصیب آن چیز دیگری نخواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اینکه امروز ملت ایران در جهان عزت پیدا کرده اند، به دلیل داشتن رهبر حکیم و عالم بشریت به عنوان الگو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموران پلیس برای امنیت مردم، در مقابل شیادان و مزدوران ایستاده اند

ماموران پلیس برای امنیت مردم، در مقابل شیادان و مزدوران ایستاده اند