مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-03اقتصادي

لایروبی 345 کیلومتری شبکه فاضلاب گیلان


سرپرست شرکت آبفای گیلان، از لایروبی 345 کیلومتر از شبکه فاضلاب در سطح استان خبر داد و گفت: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود.

- ایسنا/گیلان سرپرست شرکت آبفای گیلان، از لایروبی 345 کیلومتر از شبکه فاضلاب در سطح استان خبر داد و گفت: عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود.

علیرضا غیاثی در گفت وگو با خبرنگاران، از حفر چاه های جدید خبر داد و اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات پایدار جهت تامین آب شرب مورد نیاز مشترکین، 11 حلقه چاه آب در سطح استان حفر و 6 حلقه چاه با ظرفیت آبدهی 100 لیتر بر ثانیه تجهیز شد.

وی هزینه انجام عملیات حفر و تجهیز را 146 میلیارد و 700 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طی سال جاری، 9 حلقه چاه و سه دهنه چشمه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 912 میلیون ریال احیا و به سازی شد که انجام این عملیات منجر به افزایش توان آبدهی به میزان 44 لیتر بر ثانیه گردید.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب گیلان در ادامه از لایروبی 345 کیلومتر از شبکه فاضلاب در سطح استان خبر داد و بیان کرد: به منظور بهره برداری بهینه از شبکه های جمع آوری فاضلاب، کاهش حوادث احتمالی و جلوگیری از پس زدگی فاضلاب به سیفون های خانگی 345 کیلومتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 345 کیلومتری شبکه فاضلاب گیلان

لایروبی 345 کیلومتری شبکه فاضلاب گیلان