مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-05حوادث

اولتیماتوم رییس حوزه قضایی خاوران نسبت به ایمن سازی کانال قیامدشت


ورامین که در پی بی تدبیری سال های گذشته اتفاق افتاده است، شهرداری قیامدشت مکلف شد 800 متر از محدوده شهری کانال و آب منطقه ای استان تهران 35 کیلومتر از محدوده خارج شهری را ظرف مدت یک هفته ایمن سازی کنند.

- محمد رحمتی رییس حوزه قضایی بخش خاوران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به سقوط یک کودک در کانال آب قیامدشت اظهار کرد: از صبح امروز که این حادثه اتفاق افتاده، جست وجو برای یافتن این دختر بچه 7 ساله توسط عوامل امدادی در حال انجام است اما تا این لحظه کودک پیدا نشده است.

وی با اشاره به اینکه سرعت آب بسیار بالا بوده و جریان آب، کودک را به سرعت به جلو برده است، افزود: به دلیل چگالی بالا و گل آلود بودن آب، حرکت غواصان در آب امکان پذیر نبود و ورودی راه آب بسته شد تا آب ته نشین شود.

رییس حوزه قضایی بخش خاوران با بیان اینکه این اتفاق نتیجه عدم تدابیر در سال های گذشته است، ابراز کرد: طی سا ل های گذشته متولیان امر باید نسبت به ایمن سازی کانال اقدام می کردند و جلوی مبادی خطر را می گرفتند.

  رحمتی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد بحران در محل بخشداری خاوران، گفت: بخشدار خاوران، شهردار قیامدشت، رییس شورای بخش خاوران، رییس شورای شهر قیبامدشت، مدیرکل منابع آب منطقه ای استان تهران، مسؤولان آتش نشانی و اورژانس، مسؤول ستاد بحران شهرستان ری و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم رییس حوزه قضایی خاوران نسبت به ایمن سازی کانال قیامدشت

اولتیماتوم رییس حوزه قضایی خاوران نسبت به ایمن سازی کانال قیامدشت