مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:152023-11-30سياسي

افزایش ارتباط احزاب با مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم می زند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: افزایش ارتباطات با احزاب در راستای استماع مطالبات مردم از زبان آن ها می تواند مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: افزایش ارتباطات با احزاب در راستای استماع مطالبات مردم از زبان آن ها می تواند مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزند.

حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات که عصر هشتم آذر ماه برگزار شد، اظهار کرد: تاکید بر اهمیت سلامت انتخابات و نظارت بر فرآیند انتخابات باید از طریق اطلاع رسانی رسانه ها و روابط عمومی ها برای مردم انجام شود .

وی، انتخابات را فرصتی دانست که مردم اراده خود را بیان و محقق می کنند و افزود: دولت هم تصمیم گرفته تا با ایجاد فضا این اراده را به بهترین وجه منعکس و عملیاتی کند.

ناهیدی، مشارکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی را در مقایسه با سایر کشورها بسیار نظام مند و واقعی بیان کرد و گفت: رسانه ملی، روابط عمومی ها و مدیران در تبیین بیشتر کارکرد دولت در اجرای پشتیبانی و تدارکات انتخابات، تلاش کنند.

وی نقش مهم آموزش در فرآیند برگزاری بهتر انتخابات را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: آموزش یکی از راه های توانمند سازی افراد است زیرا استفاده از امکانات را سهل تر و تصمیم گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ارتباط احزاب با مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم می زند

افزایش ارتباط احزاب با مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم می زند