مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-29اقتصادي

61 واحد پرورش مرغ مادر در آذربایجان غربی فعال است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 67 واحد پرورش مرغ مادر در استان وجود دارد که 61 واحد با ظرفیت 1.

9 میلیون قطعه فعال هستند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 67 واحد پرورش مرغ مادر در استان وجود دارد که 61 واحد با ظرفیت 1.

9 میلیون قطعه فعال هستند.

پرویز بستانچی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکل اصلی واحدهای پرورش طیور در استان گفت: کمبود نقدینگی در پی گران شدن نهاده های مورد نیاز از مشکلات واحدهای طیور است.

وی با اشاره به اینکه توسعه زنجیره ها باعث می شود در فرآیند تولید مشکلات کمتری وجود داشته باشد، افزود: درصدد راه اندازی زنجیره تولید گوشت مرغ در شمال استان هستیم و به زودی کلنگ زنی کارخانه در این بخش انجام می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی آذربایجان غربی با گریزی به مساله حمل و نقل نهاده ها و هزینه های بالای تولید گوشت مرغ ادامه داد: پیگیر هستیم که قیمت مرغ، استانی شده و این موضوع در مدیریت و تنطیم بازار این محصول تاثیر بسزایی خواهد داشت.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بیان کرد: در هر دوره تولید سه ماهه ظرفیت جوجه ریزی استان تا 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 واحد پرورش مرغ مادر در آذربایجان غربی فعال است

61 واحد پرورش مرغ مادر در آذربایجان غربی فعال است