مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 22:452023-11-26پزشكي

سزارین مادر 185 کیلویی در شهرکرد


تیم جراحی بیمارستان هاجر شهرکرد موفق به انجام یک عمل نادر و بی سابقه جراحی سزارین شد و طی آن مادر باردار 185 کیلویی با 28 سال سن فرزند خود را سالم به دنیا آورد.

- روابط عمومی بیمارستان هاجر شهرکرد اعلام کرد: تیم جراحی این بیمارستان موفق به انجام یک عمل نادر و بی سابقه جراحی سزارین شده وطی آن مادر باردار 185 کیلویی فرزند خود را سالم به دنیا آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس اعلام یکشنبه این پایگاه خبری، برای نخستین بار در استان، عمل جراحی سزارین روی بیمار 28 ساله که در وزن اولیه 160 کیلوگرم با مراقبت و تحت نظر متخصص زنان و زایمان این مرکز با مراقبت های ویژه شامل مشاوره پریناتولوژی، قلب و اکو؛ دوره بارداری بسیار خوبی طی کرد در 39 هفتگی که به وزن 185 کیلوگرم رسیده بود با موفقیت انجام شد.

در این گزارش آمده است؛ اگرچه پزشک و همکاران لیبر و رزیدنت های زنان تلاش کردند تا زایمان طبیعی انجام شود اما به علت افزایش فشار خون وعدم پاسخگویی به اینداکشن با پذیرش ریسک جراحی تحت عمل سزارین قرار گرفت و با تلاش های پزشک مربوطه و مسئول اتاق عمل تدابیر لازم جهت انجام سزارین در اتاق عمل و تختی که این وزن را تحمل کند، انجام شد.

روابط عمومی بیمارستان هاجر شهرکرد اعلام کرد: عمل جراحی سزارین با چنین وزنی در ایران بی سابقه است که با مهارت و تجربه جراح و متخصص بیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سزارین مادر 185 کیلویی در شهرکرد

سزارین مادر 185 کیلویی در شهرکرد