مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-13اقتصادي

قدرت تحمل گرمای انسان چقدر است؟


گرمای شدید به معنای واقعی کلمه، بدن ما را تا سرحد مرگ خشک می کند.

اما در عصر گرمایش جهانی، چه محدودیت هایی برای بشر وجود دارد؟ - گرمای شدید به معنای واقعی کلمه، بدن ما را تا سرحد مرگ خشک می کند.

اما در عصر گرمایش جهانی، چه محدودیت هایی برای بشر وجود دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در رمانProject Hail Mary اندی وایر که در سال 2021 منتشر شد، با کاهش 5 تا 10 درصدی نور خورشید، کل اکوسیستم جهانی و زنجیره غذایی دچار فروپاشی می شود.

دولت های مختلف به شکلی اورژانسی برای ساخت و ارسال یک فضاپیما برای نجات بشریت دست به کار می شوند.

البته این کاملا خیالی و رویایی است که سیاست از علم تغییرات آب و هوا پیشی گرفته و آمریکا در توافق پاریس گام های رو به جلویی بردارد.

در دوره ای که انسان ها باعث ایجاد تغییرات زیادی در آب و هوا شده اند، ما به دیدن تیترها و شنیدن اخبار مربوط به اتفاقاتی که در مورد یخ های قطبی در سراسر جهان رخ می دهد، عادت کرده ایم.

اخبار متعددی در مورد شیوع بیماری های جدید و در حال گسترش به دلیل پاتوژن های میکروسکوپی که در آب و هوای گرم رشد می کنند به گوش می رسد و هرروزه مکان های بیشتری در سرتاسر دنیا درگیر طوفان های شدیدی می شوند.

اما تاثیر این تغییرات آب و هوایی بر بدن انسان چیست؟ اکثر ما هرروزه دوش آب گرم می گیریم، در روزهای گرم در محیط های باز ورزش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت تحمل گرمای انسان چقدر است؟

قدرت تحمل گرمای انسان چقدر است؟