مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-20سياسي

دکتر کاظمی آشتیانی الگویی امیدبخش برای نسل جوان امروز است


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: آشنایی با زندگی و منش و روش زندگی دکتر آشتیانی می تواند برای نسل امروز امیدبخش و چراغ راه باشد.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: آشنایی با زندگی و منش و روش زندگی دکتر آشتیانی می تواند برای نسل امروز امیدبخش و چراغ راه باشد.

محسن مرادی در آستانه فرا رسیدن سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان در گفت و گو با ایسنا، یکی از موثرترین روش های تربیتی که امروز بسیار به آن نیاز داریم را معرفی الگوهای برتر دانست و افزود: این الگوهای برتر می توانند درهر بخش یا از هر قشری باشند و معرفی آنها می تواند معرف هویت برتر یک ملت باشد و از سوی دیگر عامل انگیزشی بسیار خوبی برای نسل جوان کشور بوده و باعث می شود که انگیزه افراد برای کسب موفقیت افزایش یابد، در واقع الگو چراغ راهی برای افراد است تا به قله برسند.

وی با بیان اینکه یکی از الگوهای بسیار موفق معاصر در کشور دکتر سعید کاظمی آشتیانی است که همه او را بواسطه پژوهشگاه رویان می شناسیم، اظهار کرد: این پژوهشگاه یکی از پیشگامان حوزه پزشکی و از پژوهشگاه های خط شکن کشور است که در چند بعد به فعالیت ادامه می دهد و درمان ناباروری و سلول های بنیادی از جمله این فعالیت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کاظمی آشتیانی الگویی امیدبخش برای نسل جوان امروز است

دکتر کاظمی آشتیانی الگویی امیدبخش برای نسل جوان امروز است