مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-20اقتصادي

توان صادرات تکنولوژی و تولیدات خود در زمینه های خدمات شهری را داریم


امروز مدیریت شهری به نقطه ای از تولید و پیشرفت رسیده است که توان صادرات تکنولوژی و تولیدات خود در زمینه های خدمات شهری را دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: امروز مدیریت شهری به نقطه ای از تولید و پیشرفت رسیده است که توان صادرات تکنولوژی و تولیدات خود در زمینه های خدمات شهری را دارد.

محمدرضا قلندر شریف در افتتاحیه نمایشگاه تخصصی حمل و نقل که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نکات ویژه این نمایشگاه عرضه تولیدات داخلی سازمان های خدماتی در بدنه مدیریت شهری است.

وی با اشاره به حضور شهرداران دو شهر بزرگ در کشورهای عراق و افغانستان در این نمایشگاه گفت: امروز مدیریت شهری به نقطه ای از تولید و پیشرفت رسیده است که توان صادرات تکنولوژی و تولیدات خود در زمینه های خدمات شهری را دارد.

قلندر شریف با بیان اینکه تولیدات مجموعه مدیریت شهری با استانداردهای لازم در حال تولید است، گفت: تجهیزات و تکنولوژی های عرضه شده در این نمایشگاه در سال های اخیر در شهر مشهد مورد استفاده قرار گرفته و امتحان خود را در زمینه کیفیت و بهره وری پس داده آمد.

شهردار مشهد با تاکید بر کیفیت عالی محصولات عرضه شده تصریح کرد: مدیریت شهری در سال های گذشته پیشرفت های چشمگیری در تمامی زمینه ها به خصوص حوزه خدمات شهری و حمل و نقل از خود نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان صادرات تکنولوژی و تولیدات خود در زمینه های خدمات شهری را داریم

توان صادرات تکنولوژی و تولیدات خود در زمینه های خدمات شهری را داریم