مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-20اقتصادي

دستورالعمل طرح گردشگری آبی تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جوانبخت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشستی که امروز 29 آذرماه 1402 به منظور عقد تفاهم نامه بین شرکت های مدیریت آب و توسعه گردشگری ایران در محل این شرکت برگزار شد، - تفاهم نامه همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران و شرکت مدیریت منابع آب ایران به منظور سرمایه گذاری و اجرای طرح های گردشگری در تاسیسات و پیکره های آبی کشور به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد جوانبخت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در نشستی که امروز 29 آذرماه 1402 به منظور عقد تفاهم نامه بین شرکت های مدیریت آب و توسعه گردشگری ایران در محل این شرکت برگزار شد، گفت: بخش آب کشور دارای ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری است و می توان با استفاده از این ظرفیت، ارزش افزوده و اشتغالزایی را افزایش داد.

وی اضافه کرد: شرکت مدیریت منابع آب ایران با هدف توسعه گردشگری در تأسیسات و پیکره های آبی، دستورالعمل طرح گردشگری طرح های آبی را تدوین کرده است که بر اساس آن، می توان با اجاره اراضی پیرامون دریاچه ها و سدها، فرصت های سرمایه گذاری را ایجاد کرد.

علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز در این نشست گفت: شرکت توسعه گردشگری ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های گردشگری در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل طرح گردشگری آبی تدوین می شود

دستورالعمل طرح گردشگری آبی تدوین می شود