مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-22سياسي

30 مصوبه عمرانی و زیرساختی بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تأیید و تصویب بیش از 30 مصوبه عمرانی و زیرساختی بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در آستانه سفر استاندار اصفهان به شهرستان فلاورجان نشستی را با حضور بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان فلاورجان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان داشتیم.

وی ادامه داد: در مجموع حدود 30 مصوبه در حوزه عمرانی و زیرساختی شهرستان فلاورجان به تأیید و تصویب اعضاء رسید و تلاش شد نگاه ویژه ای به مشکلات چندین ساله این شهرستان که زمین مانده و باعث نارضایتی مردم شده است داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از جمله مصوبات این نشست می توان به ساماندهی پل تاریخی فلاورجان اشاره کنیم که از مطالبات عمومی مردم شهرستان و دوستداران میراث فرهنگی در استان است.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد با طراحی شهرداری فلاورجان و مشارکت شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و ذوب آهن این پل تاریخی با اجرای پل جدید، ساماندهی، نوسازی و بهسازی شود و از تردد خودروها نیز بر این اثر جلوگیری و به صورت پیاده راه مورد استفاده قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مصوبه عمرانی و زیرساختی بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان

30 مصوبه عمرانی و زیرساختی بمنظور توسعه و آبادانی شهرستان فلاورجان