مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-03اقتصادي

روزانه 6579 تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی ثبت شد


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: روزانه به طور متوسط شش هزار و 579 تردد وسایل نقلیه طی هشت ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: روزانه به طور متوسط شش هزار و 579 تردد وسایل نقلیه طی هشت ماه امسال در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد.

علی ربانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در این مدت بیش از هفت میلیون و 138 هزار وسیله نقلیه وارد استان و بیش از هفت میلیون و 149 هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که به ترتیب 5.

17 درصد و 5.

05 درصد افزایش در مقایسه با سال قبل را نشان می دهد.

وی کل تردد در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی را 73 میلیون و 237 هزار و 294 بیان کرد و با اشاره به افزایش سه درصدی نسبت به سال گذشته افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه در محور بجنورد - اسفراین (بجنورد) و کمترین تردد در محور گراتی - صفی آباد و بالعکس ثبت شده است.

ربانی با بیان اینکه بیشترین سرعت متوسط تردد مربوط به محور شیروان - فاروج و بالعکس است، اظهارکرد: بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز در محور چمن بید - گرمه و بالعکس و بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محور صفی آباد - گراتی و بالعکس به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 6579 تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی ثبت شد

روزانه 6579 تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی ثبت شد