مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-25بين الملل

برپایی راهپیمایی گسترده اردنی ها در حمایت از مقاومت فلسطین


شهروندان اردنی در امان و سایر شهرهای این کشور در حمایت از مقاومت مردم فلسطین راهپیمایی برگزار کردند و با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از مقاومت اعلام کردند.

- شهروندان اردنی در امان و سایر شهرهای این کشور در حمایت از مقاومت مردم فلسطین راهپیمایی برگزار کردند و با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از مقاومت اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هزاران تن از شهروندان اردنی تظاهراتی را در سرتاسر این کشور برگزار کردند و پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود مقاومت، گزینه ماست.

براساس گزارش سایت المیادین، شرکت کنندگان در این تظاهرات بنا به درخواست گروه های اسلامی، قومی و مستقل پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد الحسینی ، این راهپیمایی را برپا کردند و تصاویری از سخنگوی گردان های عزالدین القسام در دست داشتند.

آنها همچنین با سردادن شعارهایی حمایت خود را از موشک های شلیک شده توسط ارتش ملی یمن علیه صهیونیست ها در حمایت از مقاومت و غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان ضمن سر دادن شعار حماس پیش برو ، اعلام کردند که این آتش بس نوید پیروزی مقاومت فلسطین است.

آنها همچنین تصاویری از کودکان غزه و جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود آنها جنایتکاران جنگی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی راهپیمایی گسترده اردنی ها در حمایت از مقاومت فلسطین

برپایی راهپیمایی گسترده اردنی ها در حمایت از مقاومت فلسطین