مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:362023-12-15سياسي

امام جمعه شهرری: وتوی آمریکا نشانه ناکارآمدی سازمان های بین المللی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و توصیه به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم فاطمیه اظهار کرد: ولایت مداری و عفاف و حجاب این بانوی بی نظیر جهان برای همه ما باید الگو باشد که متاسفانه وضعیت بد حجاب جامعه امروز برای مؤمنان، متدینان و دلسوزان لکه ای ننگ و نگران کننده است که برخی دشمنان خارجی و داخلی هم به این معضل دامن می زنند.

وی با اشاره به نمونه های تاریخی و درس آموز حجاب و عفاف حضرت زهرا(س) گفت: ریشه حجاب عفت و پاکدامنی است و براساس بیان قرآن کریم نگاه، کلام، رفتار و پوشش زن باید عفیفانه باشد.

امام جمعه شهرری عشق به اسلام و مخالفت با اسلام را با حجاب عنوان کرد و افزود: نشان دادن مسلمانی و اسلامی بودن جامعه با حجاب است و خانواده ها توجه کنند و امام صادق(ع) به زیبایی فرمود خوشا به حال فرزندی که مادرش عفیفه باشد.

شاهچراغی به فرمایشات رهبری درخصوص برگزارکنندگان کنگره شهدای آذربایجان اشاره کرد و یادآور شد: تلاش کنیم جوشش خون شهدا از جوش نیفتد و این گوهر گران قدر را به فرزندان خود منتقل کنیم.

وی با گرامیداشت 27 آذرماه شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: وحدت دانشگاه و حوزه وحدت انگیزه و اندیشه است که باید  به هم نزدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرری: وتوی آمریکا نشانه ناکارآمدی سازمان های بین المللی است

امام جمعه شهرری: وتوی آمریکا نشانه ناکارآمدی سازمان های بین المللی است