مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-07سياسي

تمام اقدامات منظومه های روستایی پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشد


رییس سازمان و مدیریت برنامه ریزی استان کردستان گفت: تمام اقدامات در طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی کردستان باید دارای پیوست فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی ظهر امروز در سومین جلسه کمیته راهبردی طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی  کردستان که با حضور اعضای کمیته در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، با انتقاد از عدم حضور مدیران کل در این جلسه، اظهار کرد: براساس دستور استاندار، حضور مدیران کل در جلسات مهم استان ضروری است چرا که این جلسات جلسه تصمیم گیری است.

وی خاطرنشان کرد: برخی مدیران جلسات دست چندم برگزار می کنند اما در این جلسات مهم تصمیم گیری برای استان شرکت نمی کنند که توقع آنچنانی هم دارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اضافه کرد: در حوزه عملکرد و هم در زمینه ابزارهایی که در اختیار داریم برخورد خواهیم کرد.

وی اعلام کرد: دستگاه اجرایی که ما به ابزار طرح و تصویب مصوبات آن تبدیل شده ایم در جلسات حضور پیدا نمی کنند، ممکن است مدیری یک جلسه حضور نداشته باشد اما اینکه در هیچ جلسه ای شرکت نمی کند جای سوال دارد؟ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: در مورد اهمیت اجرای طرح آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی کردستان نیاز به هیچ توضیحی نیست و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام اقدامات منظومه های روستایی پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشد

تمام اقدامات منظومه های روستایی پیوست فرهنگی و زیست محیطی داشته باشد