مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 23:452023-12-14بين الملل

انهدام72خودروی نظامی و هلاکت36 صهیونیست توسط گردان های قسام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان های قسام در پیامی تلگرامی اعلام کرد مجاهدان این گردان ها در 72 ساعت گذشته 72 خودروی زرهی اشغالگران اسراییلی را در محور های مختلف نبرد در نوار غزه به طور کامل یا جزیی منهدم کرده اند.

- سخنگوی گردان های قسام اعلام کرد که 72 خودروی نظامی را منهدم و 36 نظامی اسراییلی را توانسته منهدم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابوعبیده ، سخنگوی گردان های قسام در پیامی تلگرامی اعلام کرد مجاهدان این گردان ها در 72 ساعت گذشته 72 خودروی زرهی اشغالگران اسراییلی را در محور های مختلف نبرد در نوار غزه به طور کامل یا جزیی منهدم کرده اند.

ابوعبیده افزود: مجاهدان قسام همچنین در جریان هدف قرار دادن نیرو های دشمن با راکت های ضدزره و ضدنفر و رویارویی با آن ها از فاصله صفر و هدف قرار دادن تیم های پشتیبانی آنان و عملیات تک تیراندازی علیه اشغالگران، 36 نظامی اسراییلی را به قتل رسانده و ده ها نظامی دیگر را نیز کشتند یا زخمی کردند و تجهیزات جنگی بعضی از آن ها را نیز به غنیمت گرفتند.

سخنگوی قسام بیان کرد که مجاهدان این گردان ها مقر های فرماندهی دشمن و نیرو ها و ادوات جنگی اشغالگران در محور های مختلف را با گلوله های خمپاره و راکت های کم برد رجوم درهم کوبیده و حملات موشکی گسترده ای هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام72خودروی نظامی و هلاکت36 صهیونیست توسط گردان های قسام

انهدام72خودروی نظامی و هلاکت36 صهیونیست توسط گردان های قسام