مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-06اقتصادي

مشترکین با صرفه جویی 10 تا 35 درصدی مصرف، قبض رایگان و پاداش دریافت می کنند


مشترکین گاز اگر در بازه زمانی 16 آذرماه تا 15 اسفند حداقل 20 تا 35 درصد در مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره مشابه سال قبل صرفه جویی کنند پاداش صرفه جویی دریافت می کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: مشترکین گاز اگر در بازه زمانی 16 آذرماه تا 15 اسفند حداقل 20 تا 35 درصد در مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره مشابه سال قبل صرفه جویی کنند پاداش صرفه جویی دریافت می کنند.

کرم گودرزی پانزدهم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشترکین گاز اگر در بازه زمانی 16 آذرماه تا 15 اسفند حداقل 20 تا 35 درصد در مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره مشابه سال قبل صرفه جویی کنند نه تنها هزینه ای بابت گاز بها پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه جویی دریافت می کنند و در قبض خود مشاهده خواهند کرد.

وی افزود: شرکت گاز لرستان هم اکنون به 615 هزار و 426 مشترک خدمات ارائه می دهد که امید است با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مشترکین در مصرف بهینه گاز طبیعی از فصل سرما با موفقیت عبور کنیم.

گودرزی با بیان اینکه ظرفیت رسانه استانی بهترین فرصت فرهنگ سازی برای شرکت گاز لرستان است از عملکرد و همکاری صدا و سیمای استان، نشریات و پایگاههای خبری محلی در راستای فرهنگ سازی عمومی و جلب توجه مردم به استفاده صحیح و اصولی از این نعمت خدادادی تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین با صرفه جویی 10 تا 35 درصدی مصرف، قبض رایگان و پاداش دریافت می کنند

مشترکین با صرفه جویی 10 تا 35 درصدی مصرف، قبض رایگان و پاداش دریافت می کنند