مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-06ورزشي

فرماندهی انتظامی اصفهان: تبعیضی بین قهرمانان ورزشی در معافیت سربازی نیست


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کلیه ورزشکاران قهرمان در صورت کسب مقام قهرمانی مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی ازمعافیت سرباز قهرمان بهره مند می شوند.

- مهرداد پناهپوریان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: براساس قانون سرباز قهرمان نفرات اول، دوم و سوم مسابقات المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک می توانند از معافیت سربازی بهره مند شوند.

وی بیان کرد: در قانون سرباز قهرمان شرط رده  سنی برای بهره مندی از قهرمانی ملاک نیست و کلیه ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی در صورت کسب مقام قهرمانی، پس از درخواست از جانب  وزارت ورزش و جوانان و با تایید ستاد کل نیروهای مسلح می توانند از این معافیت بهره مند شوند.

پناهپوریان تصریح کرد: شایعات مطرح شده در خصوص تبعیض بین برخی قهرمانان ورزشی در رشته های مختلف صحت نداشته و قانون سرباز قهرمان شامل تمامی ورزشکاران کشورمان که موفق به کسب مدال قهرمانی شده اند، می شود و سازمان وظیفه عمومی فراجا به محض ارسال درخواست از جانب وزارت ورزش و جوانان و تایید ستادکل نیروهای مسلح طبق روال سابق، نسبت به صدور کارت معافیت سربازی  اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهی انتظامی اصفهان: تبعیضی بین قهرمانان ورزشی در معافیت سربازی نیست

فرماندهی انتظامی اصفهان: تبعیضی بین قهرمانان ورزشی در معافیت سربازی نیست