مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:212023-12-05سياسي

در سفر وزیر کشور به خوزستان چه گذشت؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، احمد وحیدی وزیر کشور امروز در سفری یک روزه از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مسؤولان قرار گرفت.

بازدید از پروژه ی قطار شهری وحیدی به عنوان اولین برنامه ی این سفر از ایستگاه دروازه پروژه مترو اهواز بازدید کرد و مدیران شهری گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه را به وی ارائه دادند تا وزیر کشور در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار بگیرد.

پروژه ی قطار شهری اهواز به دلیل مشکلات مالی و اختلاف بین کارفرما و پیمانکار، از حدود سال 96 تعطیل شد و در خرداد 1402، رای بدوی دادگاه مبنی بر خلع ید پیمانکار صادر شد.

قرارداد جدید متروی اهواز در هفته آینده منعقد شود و وزیر کشور با هدف تامین اعتبارات دولتی، از این پروژه بازدید به عمل آورد.

شرکت در نشست از آرمان تا واقعیت وزیر کشور همچنین ظهر امروز با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در نشست از آرمان تا واقعیت اظهار کرد: امروز دانشگاه های کشور مسؤولیت تمدن سازی را برعهده دارند و وقتی از تمدن نوین اسلامی، ایران قوی، مرجعیت علمی، کسب کرسی های بزرگ مهم فکر و اندیشه صحبت به میان می آید بار آن بر عهده دانشگاه و دانشجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر وزیر کشور به خوزستان چه گذشت؟

در سفر وزیر کشور به خوزستان چه گذشت؟