مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-11سياسي

آثار پیکاسو، ونگوگ و رامیراند در نمایشگاه ایرانی چاپ دستی


نگارخانه لاله نهمین نمایشگاه و فروش سالانه تبادل چاپ دستی را با حضور بیش از 300 اثر از 24 آذرماه تا 18 دی ماه برگزار می کند.

- نگارخانه لاله نهمین نمایشگاه و فروش سالانه تبادل چاپ دستی را با حضور بیش از 300 اثر از 24 آذرماه تا 18 دی ماه برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نگارخانه لاله، محمدعلی سعیدی، مدیرنگارخانه و رییس سالانه این رویداد گفت: نگارخانه لاله نهمین سالانه تبادل چاپ دستی را با هدف معرفی و گسترش فعالیت هنرمندان در حیطه چاپ دستی و به اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند این حوزه برگزار می کند و بهداد نجفی اسداللهی، محمدعلی سعیدی و مصطفی خزایی شورای سیاست گذاری این رویداد را تشکیل می دهند.

او افزود: از این سالانه تاکنون هفت دوره به صورت کامل و مستمر برگزار شده اما هشتمین سالانه همزمان با همه گیری کووید 19 در سال 1401 پس از فراخوان و جمع آوری آثار، داوری و تا مرحله تبادل انجام شد و با توجه به محدودیت های موجود آن زمان مقرر شد بخش نمایشگاهی و فروش آثار هشتمین سالانه تبادل چاپ دستی همزمان با نهمین سالانه برگزار شود.

به گفته او، سالانه این دوره نیز مانند دوره های گذشته، از طریق فراخوان اعلام و بخشی نیز به هنرمندان مدعو اختصاص یافت و حضور آثار هنرمندان بین المللی در این نمایشگاه از نقاط قوت و برجسته این دوره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار پیکاسو، ونگوگ و رامیراند در نمایشگاه ایرانی چاپ دستی

آثار پیکاسو، ونگوگ و رامیراند در نمایشگاه ایرانی چاپ دستی