مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-19بين الملل

یمن: حملات دریایی ما تا شکست محاصره غزه ادامه دارد


وزارت امور خارجه یمن گفت که هدف از عملیاتهای دریایی علیه کشتیهای اسراییلی، مسائل انسانی است تا از این طریق، محاصره تحمیلی علیه غزه، شکسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه یمن ضمن ارسال یادداشتهای به همه کشورها و نهادهای بین المللی از جمله سازمان بین المللی دریانوردی و فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل  تأکید کرد که دریانوردی در دریاهای سرخ و عرب، امن است.

یمن با اشاره به اینکه کشتیرانی به سمت همه مقصدها به جز فلسطین اشغالی امن است، تأکید کرد: عملیاتهای نیروهای مسلح یمن در دریاهای سرخ و عرب، فقط علیه کشتیهای اسراییلی و کشتیهای عازم بندرهای آن است.

ارتش یمن بعد از حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسراییلی یا کشتی هایی را که مقصد آن ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

خبرگزاری سبأ به نقل از وزارت امور خارجه یمن گزارش داد، هدف از عملیاتهای دریایی یمن علیه کشتیهای اسراییلی، مسائل انسانی است تا از این طریق، محاصره تحمیلی غزه، شکسته شود؛ محاصره ای که به جلوگیری از ورود آب، غذا و دارو رسیده است.

صنعا در پایان خاطر نشان کرد، با وجود حمله به یمن از سال 2015، ولی این کشور همچنان به حمایت از کشتیرانی ادامه می دهد و بیشترین تعهد را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: حملات دریایی ما تا شکست محاصره غزه ادامه دارد

یمن: حملات دریایی ما تا شکست محاصره غزه ادامه دارد