مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-12سياسي

آیا روسیه، روسیه ی پوتین باقی می ماند؟


پوتین که تا چند روز پیش حضورش در انتخابات آینده روسیه را تایید نکرده بود، بالاخره مثل همیشه کاملا مرموزانه در مراسم روز قهرمان ملی، در پاسخ به آرتیوم ژوگا، - ایسنا/خراسان رضوی پوتین که تا چند روز پیش حضورش در انتخابات آینده روسیه را تایید نکرده بود، بالاخره مثل همیشه کاملا مرموزانه در مراسم روز قهرمان ملی، در پاسخ به آرتیوم ژوگا، رییس مجلس جمهوری خلق دونتسک که از طرف مردم دونباس و تمام سرزمینشان تقاضا داشت پوتین برای سر و سامان دادن به اوضاع روسیه و هدایت این کشور در انتخابات 2024 شرکت کند، در جمعی که سربازان حاضر در جنگ اوکراین نیز حضور داشتند، نامزدی خود را در انتخابات آینده روسیه رسما اعلام کرد.

این اعلام حضور درست در زمانی صورت گرفت که فدراسیون روسیه روز گذشته اش زمان انتخابات 2024 روسیه و روز اعلام پیروز انتخابات را مشخص کرده بود.

طبق نظر فدراسیون و مجلس سنای پارلمان قرار است انتخابات روسیه در 15 تا 17 مارس برگزار شود و تحلیف پیروز نهایی در اوایل مه انجام گردد.

در پی اعلام پوتین برای حضور در انتخابات آینده روسیه، دیمیتری مدودف از روسای جمهور پیشین این کشور از این اقدام پوتین حمایت و اظهار کرد که با در نظر گرفتن شرایط جهانی کنونی و دوران دراماتیکی که روسیه هم اکنون از آن گذر می کند، این تصمیم ولادیمیر پوتین مطلقا صحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا روسیه، روسیه ی پوتین باقی می ماند؟

آیا روسیه، روسیه ی پوتین باقی می ماند؟