مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-13بين الملل

گفتگوی مقامات ایران و روسیه درباره منطقه آزاد تجاری


وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، الکساندر پانکین معاون وزیر امور خارجه این کشور و کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در دیداری, درباره آمادگی ها برای امضای توافقنامه منطقه آزاد تجاری بین اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس , در این بیانیه آمده است: دو طرف در زمینه آماده سازی برای امضای توافقنامه تجارت آزاد بین اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران، تبادل نظر کاملی انجام دادند.

وزارت خارجه روسیه همچنین گفت که طرفین درباره مسائل همکاری روسیه و ایران در تعدادی از انجمن های اقتصادی پیشرو جهانی و منطقه ای از جمله بریکس، سازمان همکاری شانگهای و سازمان همکاری اقتصادی دریای سیاه گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا, پیش از این سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان از نهایی شدن مذاکرات موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا خبر داد و گفت: در قالب توافقنامه جدید، به جز کالاهای حساس، هیچ محدودیتی در تجارت بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا وجود نخواهد داشت.

عزیز منصوری در نشستی با اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز اظهار کرد: کشورمان به مدت سه سال در قالب موافقتنامه تجارت ترجیحی با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا فعالیت می کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی مقامات ایران و روسیه درباره منطقه آزاد تجاری

گفتگوی مقامات ایران و روسیه درباره منطقه آزاد تجاری