مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-29سياسي

امیر حاتمی: شهید فخری زاده به علوم هسته ای برای پدافند هسته ای مسلط بود


مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش، گفت: شهید فخری زاده، دانشمند جامع و برجسته ای بود و حوزه هسته ای را به خوبی می شناخت و حتی دشمنان به او لقب پدر هسته ای ایران را داده بودند چون شهید فخری زاده به علوم هسته ای برای پدافند هسته ای مسلط بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش همزمان با ایام گرامیداشت سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده، گفت: شهید  هسته ای و دفاعی کشور از عنفوان جوانی پای در مسیر مبارزه با استکبار و متجاوزین نهاد و عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در حوزه جنگ های نوین شروع به فعالیت کرد.

وی با بیان اینکه استفاده صدام جنایتکار از سلاح های شیمیایی یکی از مسائل و تهدیدات جدی ما در دوران دفاع مقدس بود، افزود: رژیم بعثی به صورت گسترده با حمایت غربی ها و بر خلاف تمامی معاهدات بین المللی از این سلاح ها بر علیه رزمندگان و ملت ایران و عراق استفاده کرد.

وزیر سابق دفاع، عنوان کرد: همان طور که  امروز در جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شاهدیم، بازدارنده ای در برابر جنایات جنگی وجود ندارد و دنیا در قبال این جنایت ها و نسل کشی ها سکوت می کند و یا به این فجایع اهمیت نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حاتمی: شهید فخری زاده به علوم هسته ای برای پدافند هسته ای مسلط بود

امیر حاتمی: شهید فخری زاده به علوم هسته ای برای پدافند هسته ای مسلط بود