مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-02اجتماعي

ایمن سازی یکی از گلوگاه های سیلابی تهران


معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ایجاد توافق برای بازگشایی و ایمن سازی مسیر رودخانه قوری چای در منطقه 21 شهرداری تهران خبرداد.

- معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ایجاد توافق برای بازگشایی و ایمن سازی مسیر رودخانه قوری چای در منطقه 21 شهرداری تهران خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل سلیمی درباره جزییات این نشست گفت: مسیر رودخانه قوری چای در پایین دست بزرگراه حاج احمد متوسلیان (فتح) واقع در منطقه 21 به واسطه تغییر مسیر و انحراف غیراصولی رودخانه یکی از مهمترین و بحرانی ترین گلوگاه های سیلابی شهر تهران است که موجب بروز خطرات بسیاری خواهد شد.

وی با اشاره به تهدید وقوع سیل در این منطقه افزود: خطرات جانی و خسارات مالی در این محدوده و مستحدثات پایین دست مشابه سیلاب دهه 70 خواهد بود و از این رو بازگشایی مسیر و آزادسازی بستر و حریم رودخانه در این محدوده لازم و ضروری است.

مسائل رفع خطر در این محدوده از سوی شهرداری تهران با همکاری شرکت آب منطقه ای تهران از سال های گذشته پیگیری شده و مکاتبات و اخطارهای متعدد در خصوص تجاوز به حریم این محدوده انجام شده است.

سلیمی با اشاره به نتایج جلسات کارشناسی و تخصصی برگزار شده افزود: پوسته طرح بازگشایی و تعریض مسیر کانال تا تخلیه به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی یکی از گلوگاه های سیلابی تهران

ایمن سازی یکی از گلوگاه های سیلابی تهران