مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:362023-12-20دانش

طرح برگزیده دانشگاه کردستان در حوزه زمین شناسی چه ویژگی هایی دارد؟


مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: این دانشگاه در هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان موفق به کسب عنوان ایده برتر در حوزه علوم زمین شد.

- ایسنا/کردستان مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: این دانشگاه در هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان موفق به کسب عنوان ایده برتر در حوزه علوم زمین شد.

دکتر عطاالله شیرزادی اظهار کرد: جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان سالانه با حمایت بنیاد علم و فناوری جمیلی و با همکاری دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران و معاونت نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد هفته ملی پژوهش در راستای حمایت از ایده پردازان جوان و ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری، ترویج فرهنگ کارآفرینی با هدف تبدیل دارایی های فکری به ثروت به عنوان یک رویداد علمی در سطح ملی برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال و در هفتمین دوره برگزاری این جشنواره، ایده ایستگاه هیدرو اقلیم سنج چند منظوره متحرک مبتنی بر هوش مصنوعی از دانشگاه کردستان در بخش زمین شناسی به عنوان ایده برتر پذیرفته شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه کردستان درباره اهداف طراحی و ساخت این ایده، بیان کرد: داده برداری منظم و یکپارچه در تمام نقاط حساس کشور مانند تالاب ها، دریاچه‎ ها، سدها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح برگزیده دانشگاه کردستان در حوزه زمین شناسی چه ویژگی هایی دارد؟

طرح برگزیده دانشگاه کردستان در حوزه زمین شناسی چه ویژگی هایی دارد؟