مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-19اقتصادي

بیش از 150 هزار قطعه مرغ در مهاباد آماده تحویل به کشتارگاه است


رییس اداره تولیدات دامی جهاد کشاورزی مهاباد گفت: 150 هزار و 480 قطعه مرغ 45 روزه مرغداری های این شهرستان آماده تحویل به کشتارگاه و عرضه به بازار است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره تولیدات دامی جهاد کشاورزی مهاباد گفت: 150 هزار و 480 قطعه مرغ 45 روزه مرغداری های این شهرستان آماده تحویل به کشتارگاه و عرضه به بازار است.

کوروش سعیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تعداد پنج واحد مرغداری در حال حاضر بالای سن 42 روزگی هستند و آماده ارسال به کشتارگاه، همچنین 3 واحد مرغداری در حال ارسال مرغ به کشتارگاه هستند.

وی اضافه کرد: از مجموع 73 واحد مرغداری در مهاباد در حال حاضر 71 واحد فعال می باشد که 38 واحد آن طی 2 ماهه گذشته بیش از یک میلیون و 172 هزار قطعه جوجه ریزی کردند.

رییس اداره تولیدات دامی جهاد کشاورزی مهاباد بیان کرد:هم اکنون یک میلیون و 4هزار و 520 قطعه جوجه در قالب 38 مرغداری باقی مانده که در این میان جوجه ریزی یکی از واحدها به دلیل تلفات ناشی از بیماری با نظارت شبکه دامپزشکی از چرخه تولید خارج شده است.

سعیدی اضافه کرد: طبق دستورالعمل های ابلاغی مرغداری ها موظف هستد 90 درصد تولیدات خود را جهت عرضه به بازار، تحویل کشتارگاه بدهد.

وی با بیان اینکه تمام مراحل پرورش مرغ در سامانه های جهادکشاورزی ثبت خواهد شد، گفت: چنانچه مرغداری عرضه خارج از شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 150 هزار قطعه مرغ در مهاباد آماده تحویل به کشتارگاه است

بیش از 150 هزار قطعه مرغ در مهاباد آماده تحویل به کشتارگاه است