مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-23سياسي

باگذشت بیش از 4 دهه بسیج دانشجویی نقش پیش رویی خود را حفظ کرده است


ه گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز 2 اذرماه، همزمان با سی و پنجمین سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، - هادی قاسمی صبح امروز در گردهمایی سراسری مسئولین بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی در حرم مطهر امام راحل برگزار اظهار کرد: بسیجیان در تهدیدات نظامی لباس رزم می پوشند و در تهدید سیاسی می شوند بدنه دانشجو و طلبه ای که در دهه 70 می ایستند.

ه گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، صبح امروز 2 اذرماه، همزمان با سی و پنجمین سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، 3 هزار نفر از مسئولین بسیج دانشجویی و بسیج طلاب از سراسر کشور در اجتماعی با عنوان پیشگامال رهایی در مرقد شریف امام راحل حاضر شدند.

این برنامه با سخنرانی مسئول بسیج دانشجویی کل کشور و مسئول بسیج طلاب کل کشور آغاز و در ادامه، سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی پرداخت.

اما میهمان و سخنران ویژه این برنامه رییس جمهور، سید ابراهیم رییسی می باشد که در ادامه با اعضای این دو نهاد تشکلی و علمی کشور صحبت خواهد کرد و حضور وی در این گرهمایی بر اهمیت آن خواهد افزود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باگذشت بیش از 4 دهه بسیج دانشجویی نقش پیش رویی خود را حفظ کرده است

باگذشت بیش از 4 دهه بسیج دانشجویی نقش پیش رویی خود را حفظ کرده است