مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-13اجتماعي

نخستین یادواره 204 شهید دانش آموز زیر 15 سال استان کرمان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مراسم نخستین یادواره 204 شهید دانش آموز 15 سال و زیر 15 سال استان کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید .

- نخستین یادواره 204 شهید دانش آموز 15 سال و زیر 15 سال استان کرمان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در جیرفت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مراسم نخستین یادواره 204 شهید دانش آموز 15 سال و زیر 15 سال استان کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت را باید به نسل جدید بیاموزیم تا آینده جامعه ما تضمین شود اظهارداشت: امروز بی دین ها، بی وطن ها، بی اخلاق ها و بی غیرت ها در جنگ فرهنگی و حمله ناجوانمردانه دانش آموزان و جوانان و نوجوانان ما را نشان گرفته اند که بی شک در این جنگ حق پیروز می شود.

وی با بیان اینکه شجاع ترین انسان ها کسانی هستند که بر نفس خود غلبه کنند افزود: شهدا بر نفس خود غلبه کردند و اوج آن را می توان در جمله آخر شهید حججی (از یک چیزهایی گذشتم تا خیلی چیزها را به دست بیاورم) حس کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین یادواره 204 شهید دانش آموز زیر 15 سال استان کرمان برگزار شد

نخستین یادواره 204 شهید دانش آموز زیر 15 سال استان کرمان برگزار شد