مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-18حوادث

دستگیری عوامل تیراندازی در نوشهر


فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر (استان مازندران): در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، - فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر (استان مازندران): در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر درویشی گفت: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان(نوشهر - استان مازندران)، مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، 3 نفر از عاملان این درگیری و تیراندازی که با یک خودروی سواری از محل متواری شده بودند شناسایی شدند.

سرهنگ درویشی، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 2 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

درویشی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرده اند، یاد آور شد: یکی از این متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان بوده و قبلاً نیز به علت تیراند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل تیراندازی در نوشهر

دستگیری عوامل تیراندازی در نوشهر