مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-10بين الملل

غزه رکورد دار بالاترین نرخ تلفات غیرنظامیان در جنگ های قرن بیستم


نسبت تلفات غیرنظامیان در جریان جنگ غزه از نرخ مشابه تلفات مربوط به همه ی درگیری های جهانی دیگر در قرن بیستم پیشی گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مطالعات انجام گرفته شده از سوی یک روزنامه صهیونیستی نشان می دهد، بیش از نیمی از تلفات غزه در جریان جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی مربوط به غیرنظامیان فلسطینی بوده و این رقم در تاریخ جنایات رژیم صهیونیستی بی سابقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین ،یک مطالعه منتشر شده از سوی روزنامه صهیونیستی هاآرتص نشان می دهد، غیرنظامیان فلسطینی 61 درصد از تلفات غزه در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهند.

طبق داده های منتشر شده، نرخ تلفات غیرنظامیان در این جنگ از نرخ تمامی درگیری های جهانی رخ داده طی قرن بیستم بیشتر شده است.

طبق بررسی انجام گرفته شده، بی توجهی کارزار بمباران هوایی بی امان رژیم صهیونیستی نسبت به تمایز قائل شدن بین نظامیان و غیرنظامیان غزه منجر به کشتار گسترده غیرنظامیان در این جنگ شده است، طوری که آمارهای مربوطه به نرخ کشتار غیرنظامیان در جنگ کنونی در این منطقه طی سال های اخیر بی سابقه بوده است.

تحلیل هاآرتص در حالی منتشر شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی روز شنبه به حملات خود برای تحکیم کنترل خود بر نواحی شمال غزه به بمباران منطقه شجاعیه ادامه دادند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه رکورد دار بالاترین نرخ تلفات غیرنظامیان در جنگ های قرن بیستم

غزه رکورد دار بالاترین نرخ تلفات غیرنظامیان در جنگ های قرن بیستم