مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-12سياسي

وداع مردم تربت جام پس از 5 روز میزبانی با پیکر مطهر شهید خوشنام


آیین تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید 21 ساله بی سر گمنام دفاع مقدس در تربت جام در 40 نقطه از دیار وحدت و همدلی با حضور پرشور و شعور مردم برگزار گردید و هم زمان با ایام فاطمیه فضای این شهرستان معطر به عطر لاله فاطمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از تربت جام، امروز هم زمان با ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا(س) پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور امامان جمعه و جماعات، فرماندار، فرماندهان و کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی، دستگاه های اجرایی، اصناف و کشاورزان و دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت از محل تیپ 38 زرهی، خیابان المهدی تا میدان ولیعصر(عج) تشییع شد و شرکت کنندگان با نوحه خوانی و سینه زنی و سردادن شعارهای حماسی بر ادامه راه شهیدان تاکید کردند.

  این لاله غرق به خون افتاده منطقه مهران(کله قندی) و عملیات والفجر 3 و 5 شبانه روز مهمان ویژه مردم دیار وحدت و همدلی، شهر عرفان و ادب جامی ها و سرداران شهید علیمردانی ها و شریفی ها بود.

عطر نسیم جان فزای لاله فاطمی در فضای شهر پیچیده بود و عاشقان و دلدادگان میراث گرانبهای جهاد و شهادت را در هر کوی و بزن به حاشیه جاده ها و ورودی شهرها و روستاها کشانده بود و مشتاقانه چشم انتظار پیکر مطهر شهید خوشنام عملیات والفجر هشت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع مردم تربت جام پس از 5 روز میزبانی با پیکر مطهر شهید خوشنام

وداع مردم تربت جام پس از 5 روز میزبانی با پیکر مطهر شهید خوشنام