مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:112023-11-28اجتماعي

همدان، نقطه اتصال راه آهن شمال به جنوب می شود


حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در 27 سال نمایندگی یک پروژه را طراحی و پیگیری کردم که بخش از آن اجرا شده و بخشی دیگر از آن همچنان در حال تکمیل است اظهار کرد: 27 سال راه آهن همدان را پیگیری کردم که امروز نقشه و طرح کلی آن آماده است و بخشی از آن اجرا شده و تکمیل آن را تا پایان دنبال می کنم.

وی تأکید کرد: در طول این مدت گاهی مسئولانی بودند که اعتقادی نداشتند این پروژه نیاز همدان است ولی امروز همه متفق القول بر این نیاز تأکید دارند تا جایی که راه آهن همدان به یک قانون تبدیل شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین گفت: امروز راه آهن تهران- همدان- سنندج راه اندازی شده و به مرز باشماق خواهد رسید، از سوی دیگر راه آهن تهران- همدان – ملایر نیز در حال تکمیل است.

وی افزود: راه آهن تهران _ همدان _ ملایر از ملایر به مرز خسروی ختم می شود و به ایلام می رود و تا خرم آباد نیز تکمیل می شود تا به راه آهن جنوب متصل و به بندر امام خمینی(ره) ختم شود.

  حاجی بابایی یادآور شد: راه آهن زنجان به تبریز نیز به همدان متصل می شود و در نتیجه تمام استان های شمال و شمال غرب از طریق همدان به استان های جنوب متصل خواهند شد.

  وی با بیان اینکه این طرح ها پیش از ورود کشورهای شمالی کشور برای اتصال به راه آهن ایران بود افزود: امروز به این نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، نقطه اتصال راه آهن شمال به جنوب می شود

همدان، نقطه اتصال راه آهن شمال به جنوب می شود