مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-05سياسي

روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی روز دانشجو را فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان دانست.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی روز دانشجو را فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان دانست.

کاظم دبیر 14 آذر در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در سالن شهید حججی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با همکاری بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، روز دانشجو را فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان دانست و گفت: مدیران و مسئولان باید به این موضوع نظر مثبت داشته و از این فرصت برای تبیین هرچه بهتر فعالیت های انجام شده خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان به عنوان مدیران آینده این کشور هستند و مسئولان باید ارتباط خود را همیشه با این قشر حفظ کرده و پاسخگوی دغدغه ها و مطالبات آنها باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با اشاره به اینکه تبیین خدمات انجام شده از طرف دولت به خوبی از سوی مسئولان صورت نگرفته است، اضافه کرد: مسئولان باید از روز دانشجو و دعوت حضور در محافل دانشجویی استفاده کرده و ضمن پاسخگویی به انتقادات و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان است

روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان از مسئولان است