مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-21سياسي

رفع تصرف یک هکتار از حریم رودخانه دشتی در استان هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین عباسی رییس حوزه قضایی شهرستان پارسیان اظهارکرد: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم آزادسازی سواحل دریا، - رییس دادگستری پارسیان از رفع تصرف بیش از یک هکتار از حریم رودخانه دشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین عباسی رییس حوزه قضایی شهرستان پارسیان اظهارکرد: در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم آزادسازی سواحل دریا، رودخانه ها و اراضی ملی، به دستور مقام قضایی نسبت به آزادسازی بیش از یک هکتار و 1840 متر مربع از بستر و حریم رودخانه شهر دشتی از توابع شهرستان پارسیان اقدام شد.

وی در ادامه افزود: طبق بازدید های میدانی مسئولین قضایی و گزارش های دریافتی از اداره آب منطقه ای شهرستان پارسیان، متصرفان غیرمجاز طی سال های اخیر مستحدثاتی را در محدود این رودخانه ایجاد کرده بودند که بر اساس نظریات کارشناسی، تخلفات آن ها محرز گردیده و باید بستر و حریم این رودخانه آزادسازی می شد.

عباسی با اشاره به تخریب مستحدثات غیر مجاز ایجاد شده در مسیر این رودخانه بر لزوم اهتمام ویژه دستگاه های متولی نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازسریع و به موقع تخلفات با هدف پیشگیری از خسارات احتمالی و شتاب بخشی به روند رسیدگی های قضایی به منظور صیانت از بیت المال تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف یک هکتار از حریم رودخانه دشتی در استان هرمزگان

رفع تصرف یک هکتار از حریم رودخانه دشتی در استان هرمزگان