مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-20اقتصادي

استارت آپ هایی که شهرهای جهان را پایدارتر می کنند


سانفرانسیسکو ایالات متحده امیدوار است که با هدایت تلاش های پایداری شهری برای اصلاح فضاهای موجود به منظور کاهش انتشار کربن و انتشار عملیاتی، - ایسنا/خراسان رضوی سانفرانسیسکو ایالات متحده امیدوار است که با هدایت تلاش های پایداری شهری برای اصلاح فضاهای موجود به منظور کاهش انتشار کربن و انتشار عملیاتی، الگویی برای شهرهای سبز باشد.

به نقل از ویفروم، شهرها خانه اکثریت رو به رشد جمعیت جهان هستند و بیش از 80 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل می دهند، با این حال، شهرها علیرغم اشغال تنها 3 درصد از زمین های جهان، دو سوم تقاضای جهانی انرژی و 70 درصد از انتشار دی اکسیدکربن را تشکیل می دهند.

شهر سانفرانسیسکو در کالیفرنیا سابقه طولانی در رهبری محیط زیست دارد، بین سال های 1990 تا 2020، ردپای کربن شهر 48 درصد کاهش یافت، در حالی که جمعیت 21 درصد رشد کرد و تولید ناخالص داخلی 194 درصد افزایش یافت.

در همین حال، تقریباً نیمی از انتشار گازهای گلخانه ای در سطح شهر سانفرانسیسکو از ساختمان ها ناشی می شود و انتظار می رود که در دهه جاری، این شهر 82 هزار واحد افزایش یابد.

سانفرانسیسکو امیدوار است با هدایت تلاش های پایداری شهری برای اصلاح فضاهای موجود به منظور کاهش انتشار کربن و انتشار عملیاتی، به الگویی برای شهرهای سبز تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت آپ هایی که شهرهای جهان را پایدارتر می کنند

استارت آپ هایی که شهرهای جهان را پایدارتر می کنند