مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:352023-11-27حوادث

تصادف در جاده فومن با 4 کشته و یک مصدوم


رییس پلیس راه گیلان از جان باختن چهار نفر و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با دو دستگاه خودروی رنو کولیوس و پراید در مسیر فومن به رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان از جان باختن چهار نفر و مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با دو دستگاه خودروی رنو کولیوس و پراید در مسیر فومن به رشت خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران درباره این خبر توضیح داد: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور فومن به رشت در منطقه کلاشم پایین، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس اعلامی و بررسی های انجام شده، مشخص شد زانتیا پس از انحراف و ورود به مسیر مخالف، با دو دستگاه خودروی رنو کولیوس و پراید برخورد کرده است، گفت: در این حادثه راننده 69 ساله و سرنشینان 46 و 21 ساله پراید و سرنشین 21 ساله زانتیا در صحنه تصادف جان باختند و راننده زانتیا نیز به شدت مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

او با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است، از رانندگان وسایل نقلیه خواست تا هنگام رانندگی عجله نکنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در جاده فومن با 4 کشته و یک مصدوم

تصادف در جاده فومن با 4 کشته و یک مصدوم