مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-14اقتصادي

توسعه زنجیره های امنیت غذایی جدی ترین بحث تحولی وزارت کشور است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، توسعه زنجیره پ های ارزش راهبردی امنیت غذا را جدی ترین بحث تحولی در این وزارتخانه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن کوشش تبار ضمن بازدید از کشتارگاه ها و واحدهای تولید گوشت مرغ در استان فارس، بیان کرد: حوزه دام و طیور به دلیل نقش اساسی که در تامین امنیت غذایی کشور ایفا می کنند همواره مورد توجه بودند.

وی با اشاره به اینکه زنجیره های تولید مرغ در استان فارس از حمایت خوب مسئولین برخوردارند، تاکید کرد: این واحدهای تولیدی باید برای تکمیل حلقه های زنجیره ارزش و تنظیم بازار استان و کشور تلاش کنند.

این مقام مسئول ضمن ابزار خرسندی از وضعیت مطلوب بخش خصوصی در بحث زنجیره های تولید مرغ در استان فارس، گفت: با جدیتی که استانداری و حوزه اقتصادی در حمایت از این زنجیره ها دارند، این واحدها می توانند برنامه های توسعه ای خودشان را به طور جدی مطرح می کنند.

کوشش تبار تصریح کرد: حمایت مالی و تسهیلات بانکی از جمله درخواست های این زنجیره های راهبردی است و توسعه واحدها مطالبه اصلی آنهاست که این خود نشان دهنده امنیت سرمایه گذاری است و اینکه محیط کسب و کار در این استان مسیر خوبی را طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زنجیره های امنیت غذایی جدی ترین بحث تحولی وزارت کشور است

توسعه زنجیره های امنیت غذایی جدی ترین بحث تحولی وزارت کشور است