مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 19:552023-11-27سياسي

واکنش آملی لاریجانی به افزایش سن بازنشستگی


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار تشکل های کارگری استان مازندران با وی درباره مصوبه مجلس درخصوص افزایش سن بازنشستگی گفت: این موضوع بر اساس کار کارشناسی نبوده و تدبیر لازم در آن صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، آیت الله آملی لاریجانی پس از استماع گزارش ها ودغدغه های منتخبان جامعه کارگری؛ نمایندگان انجمن های صنفی وبازنشستگان استان با اشاره به مشکلات معیشتی کارگران گفت: برای همه ما روشن است که با توجه به تورم بالای 40 درصدی درسال های اخیر؛ کارگران نمی توانند معیشت معقولی داشته باشند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به تنگناهای دولت و بخش کارفرمایی درخصوص افزایش حقوق کارگران هم اشاره کرد و گفت: باید تدابیری دراین راستا اندیشیده شود که متاسفانه دولت های مختلف نتوانستند آن را ایجاد کنند وعمده تصمیمات اتخاذ شده به ضرر کارگران تمام شد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام لازمه بهبود معیشت کارگران را تعامل و پای کار آمدن تمام مسئولین و دستگاه ها دانست و ادامه داد: در جلسه تخصصی که با رییس جمهور داشتیم تأمین کالا و نیاز های اولیه را برای قشر ضعیف جامعه پیش از آزادسازی قیمت ها مورد تاکید قرار دادیم که مورد توجه قرار نگرفت و امروز خیلی از اقلام ضروری از سبد معیشت کارگران خارج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آملی لاریجانی به افزایش سن بازنشستگی

واکنش آملی لاریجانی به افزایش سن بازنشستگی