مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:302023-11-28سياسي

«سرباز روز نهم» به چاپ بیست وششم رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، کتاب «سرباز روز نهم» روایت زندگی مجاهدانه و خستگی ناپذیر شخصی است که می تواند در دوره حاضر، بی شک الگویی دست یافتنی باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزای دانشجو، کتاب سرباز روز نهم روایت زندگی مجاهدانه و خستگی ناپذیر شخصی است که می تواند در دوره حاضر، بی شک الگویی دست یافتنی باشد.

شهید مصطفی صدرزاده که از سال 1392 با ده ها ترفند پایش را به سوریه باز می کند، ظرف دو سال از چهره های محبوب و مؤثر مدافعان حرم می شود؛ تا جایی که سردار شهید سلیمانی را به تمجید وامی دارد.

در این کتاب سعی کردیم شهید و زندگی اش را آن طور که می تواند در میدان زندگی اجتماعی مردم الگو شود، نشان دهیم و نه صرفاً روایتی ماورایی و معنوی و احساسی از شهید ترسیم کنیم.

شاید گشتی در زندگی نامه ها و خاطرات شهدا آن طور که نشر شده اند، ما را به این رهنمون کرد که: ملموس و واقعی تصویر کنیم، نه دست نیافتنی! مصطفی صدرزاده که فرماندهی گردان عمار لشکر فاطمیون را برعهده داشت، اول آبان 1394 مصادف با تاسوعای حسینی در مبارزه با تروریست های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار به خاک سپرده شد.

چاپ بیست وششم این کتاب نوشته محمدمهدی رحیمی با 632 صفحه، شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات راه یار عرضه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرباز روز نهم» به چاپ بیست وششم رسید

«سرباز روز نهم» به چاپ بیست وششم رسید