مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-12بين الملل

بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در نروژ در خصوص مراسم جایزه صلح نوبل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در نروژ در خصوص مراسم جایزه صلح نوبل به شرح زیر است:متأسفانه روز یکشنبه 10 دسامبر (19 آذر)، - سفارت جمهوری اسلامی ایران در نروژ در خصوص مراسم جایزه صلح نوبل و اقدام سیاسی صورت گرفته بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در نروژ در خصوص مراسم جایزه صلح نوبل به شرح زیر است:متأسفانه روز یکشنبه 10 دسامبر (19 آذر)، نمایش سیاسی مغرضانه کمیته صلح نوبل علیه ایران در اسلو برگزار شد.

این نمایش نشان دهنده استفاده ابزاری از مفاهیم ارزشمندی همچون صلح و حقوق بشر برای اهداف سیاسی و اعمال فشار بر کشور های دیگر است.

 اقدامات این کمیته در گذشته در اعطای جایزه صلح به جنایتکارانی، چون مناخیم بگین، اسحاق رابین و شیمون پرز که مسئول کشتار چندین هزار فلسطینی مظلوم و بی گناه بودند، ماهیت سیاسی این کمیته را ثابت می کند.

دور از انتظار نیست که روزی شاهد اهدای جایزه صلح نوبل به جنایتکار دیگری مانند نتانیاهو باشیم.

این مراسم در حالی برگزار شده است که جهان شاهد کشتار بیش از 17000 فلسطینی در غزه توسط رژیم اسراییل (صهیونیستی) با سکوت مرگبار به اصطلاح مدافعان حقوق بشر یا برخورد منفعلانه آن ها با جنایات فجیع رژیم صهیونیستی و یا به رسمیت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در نروژ در خصوص مراسم جایزه صلح نوبل

بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در نروژ در خصوص مراسم جایزه صلح نوبل