مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-06اقتصادي

قرارداد سرمایه گذاری 35 هزار میلیارد تومانی در بنادر هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از 35 هزار میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر استان هرمزگان خبر داد و گفت: برای مدتی زمان ماندگاری کالا در بندر رجایی زیاد شده بود تا جایی که 85 درصد ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی پر شده بود، - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از 35 هزار میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر استان هرمزگان خبر داد و گفت: برای مدتی زمان ماندگاری کالا در بندر رجایی زیاد شده بود تا جایی که 85 درصد ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی پر شده بود، اما اکنون به حدود 57 درصد ظرفیت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین عباس نژاد امروز در نشستی خبری اظهار کرد: استان هرمزگان با 2227 کیلومتر مرز آبی و حدود 72 بندر کوچک و بزرگ و شامل 14 جزیره است؛ ابوموسی که بتواند مردمی سازی تر کردن جزیره با دنبال کند.

در استان هرمزگام بندر کاملا خصوصی آفتاب را داریم، همچنین در جزیره قشم 36 بندر داریم و بالاترین بخش گردشگری دریایی را به خود اختصاص دادیم و بیشترین سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز در این استان انجام می شود.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر استان هرمزگان بیشتر به صورت BOT است، گفت: درحال حاضر یک تعداد قرارداد برای توسعه بنادر هرمزگان منعقد شده است، از جمله اینکه 35 هزار میلیارد تومان قرارداد سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد سرمایه گذاری 35 هزار میلیارد تومانی در بنادر هرمزگان

قرارداد سرمایه گذاری 35 هزار میلیارد تومانی در بنادر هرمزگان